Onze klanten aan het woord
Tijdens de BeGlobal Marketing Experience was er gedurende de netwerkborrel ook tijd om onze klanten eens wat nader aan de tand te voelen over wat zij nu eigenlijk vinden van BeGlobal. Met trots delen we dan ook de onderstaande quotes van een aantal van onze...
Terugblik op Marketing Experience 2023
Op 5 oktober 2023 hebben we bij Excelsior de BeGlobal Marketing Experience mogen organiseren, en wat een dag was het! Onze gasten werden niet alleen getrakteerd op een gezellige sfeer, Spaanse klanken en overheerlijk eten, maar vooral op een schat aan nieuwe ideeën en...
DE GESCHIEDENIS VAN HET GEVEN
Al in de prehistorie werden geschenken gegeven om relaties te bestendigen. Mensen gaven elkaar tanden en stenen cadeau waarmee sieraden konden worden gemaakt. Om succes uit te stralen, maar ook om genegenheid te tonen. In de tijd...
GEVEN EN KEUZESTRESS
Keuzestress is een vorm van stress die veroorzaakt wordt doordat iemand overspoeld wordt met informatie die afgewogen moet worden om een 'goede' keuze te kunnen maken. Soms is de keuze zelf complex, maar vaker nog is het enorm toegenomen aantal mogelijkheden de...
KERST EN GEVEN
Kerst is bij uitstek het moment om te geven. Met een kerstpakket of -geschenk spreek je waardering voor je collegas uit. In Nederland wordt royaal gegeven. Volgens de brancheorganisatie PPP kregen afgelopen jaar zo'n 7,4 miljoen werknemers in Nederland een...
GEVEN EN MERKBELEVING
Een sterk merk valt of staat met een goede merkboodschap, maar de kracht van de herhaling is tegenwoordig misschien wel belangrijker dan ooit. Wil je je als merk onderscheiden van de rest? Dan zal je zichtbaar moeten zijn tussen ál die andere merken die de markt...
WATERFLESSEN MET EEN MISSIE
Vanaf 1 januari 2024 mogen bedrijven voor consumptie ter plaatse geen plastic wegwerpartikelen meer gebruiken, tenzij het echt niet anders kan. Denk hierbij dus aan gebruik in de kantine of op kantoor. Gelukkig zijn er voldoende mogelijkheden om op deze nieuwe...
GEEFMOMENTEN
Geven is leuk en eigenlijk is ieder moment een prima geefmoment. Gedurende het jaar zijn er echter een aantal pijlers die je kunt aanhouden als goed geefmoment, waarbij je jouw merk onder de aandacht kunt brengen. Momenten waar je waarschijnlijk al snel aan denkt zijn...
VASTGESTELD ASSORTIMENT VAN PRODUCT MEDIA
Misschien heb je er wel eens aan gedacht dat het handig zou zijn als jouw collega's uit een vastgesteld assortiment product media (promotionele producten of relatiegeschenken) kunnen kiezen. Mogelijk kwam je toen tot de conclusie dat het lastig is om de juiste...
GEEF EEN BOOM CADEAU
Vanaf nu is het mogelijk om jouw collega's of relaties een boom cadeau te geven. Een duurzamer cadeau dan dit is er niet. Met het geven van een boom help je met het herstel van de natuur en draag je bij aan het laten groeien van de groen populatie. Uiteraard koppel je...
IN BEWEGING BLIJVEN
De wereld van product media is altijd volop in beweging. Nieuwe producten, nieuwe materialen, stappen op het gebied van duurzaamheid en andere noviteiten. Het is belangrijk dat wij meebewegen met de ontwikkelingen in onze markt. Daarvoor hebben wij ook onze...
PRODUCT MEDIA EN SUPER BOWL LVII
Afgelopen februari werd de jaarlijkse Super Bowl (LVII) uitgezonden en misschien denk je, wat heeft BeGlobal met het Amerikaanse Super Bowl te maken? Het antwoord is, eigenlijk niet zo veel. Maar er viel ons wel iets op. De matchup van dit jaar tussen de Kansas City...