Tijdens de BeGlobal Marketing Experience was er gedurende de netwerkborrel ook tijd om onze klanten eens wat nader aan de tand te voelen over wat zij nu eigenlijk vinden van BeGlobal. Met trots delen we dan ook de onderstaande quotes van een aantal van onze gewaardeerde klanten.

Ramona Reeling – Deloitte
“BeGlobal is altijd bereid om met ons mee te denken. Voor een awardshow bedachten we gezamenlijk zogenaamde ‘walk of fame’ sterren waarop de logo’s van alle deelnemende bedrijven waren afgedrukt. Niet alleen superleuk, maar ook duurzaam want na afloop wilde iedereen zijn ‘ster’ mee naar huis!”

Linda Boxelaar – Vegro
“Het persoonlijk contact met BeGlobal is echt prijzenswaardig. Ze gaan voor je door het vuur, maar gaan ook heel goed met feedback om. Mijn favoriete product media? Toch wel de pen. Alhoewel een thermosbeker ook fantastisch is!”

Lenneke en Ruud Wiek- Alpe d’Huzes
“Zolang de Alpe d’Huzes* bestaat – 16 jaar – zijn wij al klant bij BeGlobal. Zij zijn ook sponsors van dit jaarlijkse evenement. Die jongens hebben zich in de afgelopen jaren zo ontwikkeld, daar hebben we enorme bewondering voor. Tijdens de Alpe d’Huzes verkopen wij vijf dagen lang een sporthal vol met product media en kleding. Van bidons en fietslampjes tot knuffels.”

*Alpe d’Huzes is een uniek sportief evenement om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker. Op één dag beklimmen 5000 deelnemers fietsend, hardlopend, of wandelend maximaal zes keer de Alpe d’Huez, onder het motto ‘opgeven is geen optie’

 Eva Leysen en Antonio Faria – ING Group
“Over the last few years BeGlobal developed a lot in sustainability. They are way more conscious and they understand us better as a brand and what our objectives are. We really look for products with a story and social impact, like the Join The Pipe water bottle or the hammam towels we offer in our webshop.” 

Valentijn van Poucke – Alfa Accountants en Adviseurs
“Ik zeg weleens gekscherend dat BeGlobal in de prullaria handel zit. Maar eigenlijk vind ik het een soort geuzennaam. Ze weten namelijk heel goed te balanceren binnen het spanningsveld van het op de markt brengen van producten om je merk te ondersteunen en het maken van duurzame keuzes. Wat ze nog wel meer zouden kunnen doen is het verhaal achter dit duurzame assortiment te vertellen.”