GEEFMOMENTEN
Geven is leuk en eigenlijk is ieder moment een prima geefmoment. Gedurende het jaar zijn er echter een aantal pijlers die je kunt aanhouden als goed geefmoment, waarbij je jouw merk onder de aandacht kunt brengen. Momenten waar je waarschijnlijk al snel aan denkt zijn...
VASTGESTELD ASSORTIMENT VAN PRODUCT MEDIA
Misschien heb je er wel eens aan gedacht dat het handig zou zijn als jouw collega's uit een vastgesteld assortiment product media (promotionele producten of relatiegeschenken) kunnen kiezen. Mogelijk kwam je toen tot de conclusie dat het lastig is om de juiste...
GEEF EEN BOOM CADEAU
Vanaf nu is het mogelijk om jouw collega's of relaties een boom cadeau te geven. Een duurzamer cadeau dan dit is er niet. Met het geven van een boom help je met het herstel van de natuur en draag je bij aan het laten groeien van de groen populatie. Uiteraard koppel je...
IN BEWEGING BLIJVEN
De wereld van product media is altijd volop in beweging. Nieuwe producten, nieuwe materialen, stappen op het gebied van duurzaamheid en andere noviteiten. Het is belangrijk dat wij meebewegen met de ontwikkelingen in onze markt. Daarvoor hebben wij ook onze...
PRODUCT MEDIA EN SUPER BOWL LVII
Afgelopen februari werd de jaarlijkse Super Bowl (LVII) uitgezonden en misschien denk je, wat heeft BeGlobal met het Amerikaanse Super Bowl te maken? Het antwoord is, eigenlijk niet zo veel. Maar er viel ons wel iets op. De matchup van dit jaar tussen de Kansas City...
DE TECHNIEKEN ACHTER PERSONALISATIE
Blanco merkartikelen zijn geweldig, maar het is juist de personalisatie die producten echt uniek maakt. Het meest belangrijk is dat jouw beeldmerk of boodschap duidelijk overkomt op de product media die je inzet of de geschenken die je weggeeft. Maar het is ook...
BEGLOBAL BRANDSTORE DEEL 2: INSPIRATIE EN COLLECT DEAL
Wist je al dat de BeGlobal brandstore ook handig is als inspiratie voor je collega's op het gebied van promotionele producten? Samen met jou stellen we een ruim assortiment samen, voorzien van je bedrijfslogo. Ook kan er worden gekozen voor gifts. Hieruit kunnen je...
WERKEN AAN RELATIES
Een relatie opbouwen met je doelgroep is niet eenvoudig. Hiervoor gebruik je mailings, advertenties en misschien zelfs reclame op de radio of televisie. Al deze uitingen zijn vluchtig. Wanneer je als reclamemedium promotionele producten toevoegt, laat je een blijvende...
WEG MET WEGWERP PLASTIC
Vanaf 1 januari 2024 mogen bedrijven voor consumptie ter plaatse geen plastic wegwerpartikelen meer gebruiken, tenzij het echt niet anders kan. Denk hierbij dus aan gebruik in de kantine of op kantoor. Als je bijvoorbeeld bedenkt dat 1 medewerker gemiddeld 1.000...
WIST JE DAT…
wij gek zijn op feiten, cijfers en vooral op interessante weetjes? Jij ook? We hebben de meest actuele facts en figures op het gebied van product media en marketing voor je verzameld en op een rijtje gezet. Wist je dat De Wereld Bank de voorspelling voor de...
DUURZAME CERTIFICATEN EN LABELS IN BEGRIJPELIJKE TAAL
Duurzaam is, terecht, een populair onderwerp. In de transitie naar een duurzaam product media assortiment zijn duurzame producten voorzien van test certificaten. Om de duurzame status van een bedrijf, merk of product aan te tonen, wordt gebruik gemaakt van diverse...
PRODUCT MEDIA ALS PRIJS
Bij product media draagt de inzet van bijvoorbeeld tassen, caps en pennen, voorzien van jouw bedrijfslogo, bij aan vergroting van de naamsbekendheid. Er zijn veel mogelijkheden om product media in te zetten voor jouw merk. Heb je er bijvoorbeeld wel eens over...