GEVEN EN KEUZESTRESS

GEVEN EN KEUZESTRESS

Keuzestress is een vorm van stress die veroorzaakt wordt doordat iemand overspoeld wordt met informatie die afgewogen moet worden om een 'goede' keuze te kunnen maken. Soms is de keuze zelf complex, maar vaker nog is het enorm toegenomen aantal mogelijkheden de...

Lees meer
KERST EN GEVEN

KERST EN GEVEN

Kerst is bij uitstek het moment om te geven. Met een kerstpakket of -geschenk spreek je waardering voor je collega’s uit. In Nederland wordt royaal gegeven. Volgens de brancheorganisatie PPP kregen afgelopen jaar zo'n 7,4 miljoen werknemers in Nederland een...

Lees meer
GEVEN EN MERKBELEVING

GEVEN EN MERKBELEVING

Een sterk merk valt of staat met een goede merkboodschap, maar de kracht van de herhaling is tegenwoordig misschien wel belangrijker dan ooit. Wil je je als merk onderscheiden van de rest? Dan zal je zichtbaar moeten zijn tussen ál die andere merken die de markt...

Lees meer
WATERFLESSEN MET EEN MISSIE

WATERFLESSEN MET EEN MISSIE

Vanaf 1 januari 2024 mogen bedrijven voor consumptie ter plaatse geen plastic wegwerpartikelen meer gebruiken, tenzij het echt niet anders kan. Denk hierbij dus aan gebruik in de kantine of op kantoor. Gelukkig zijn er voldoende mogelijkheden om op deze nieuwe...

Lees meer
GEEFMOMENTEN

GEEFMOMENTEN

Geven is leuk en eigenlijk is ieder moment een prima geefmoment. Gedurende het jaar zijn er echter een aantal pijlers die je kunt aanhouden als goed geefmoment, waarbij je jouw merk onder de aandacht kunt brengen. Momenten waar je waarschijnlijk al snel aan denkt zijn...

Lees meer
VASTGESTELD ASSORTIMENT VAN PRODUCT MEDIA

VASTGESTELD ASSORTIMENT VAN PRODUCT MEDIA

Misschien heb je er wel eens aan gedacht dat het handig zou zijn als jouw collega's uit een vastgesteld assortiment product media (promotionele producten of relatiegeschenken) kunnen kiezen. Mogelijk kwam je toen tot de conclusie dat het lastig is om de juiste...

Lees meer
GEEF EEN BOOM CADEAU

GEEF EEN BOOM CADEAU

Vanaf nu is het mogelijk om jouw collega's of relaties een boom cadeau te geven. Een duurzamer cadeau dan dit is er niet. Met het geven van een boom help je met het herstel van de natuur en draag je bij aan het laten groeien van de groen populatie. Uiteraard koppel je...

Lees meer
IN BEWEGING BLIJVEN

IN BEWEGING BLIJVEN

De wereld van product media is altijd volop in beweging. Nieuwe producten, nieuwe materialen, stappen op het gebied van duurzaamheid en andere noviteiten. Het is belangrijk dat wij meebewegen met de ontwikkelingen in onze markt. Daarvoor hebben wij ook onze...

Lees meer
PRODUCT MEDIA EN SUPER BOWL LVII

PRODUCT MEDIA EN SUPER BOWL LVII

Afgelopen februari werd de jaarlijkse Super Bowl (LVII) uitgezonden en misschien denk je, wat heeft BeGlobal met het Amerikaanse Super Bowl te maken? Het antwoord is, eigenlijk niet zo veel. Maar er viel ons wel iets op. De matchup van dit jaar tussen de Kansas City...

Lees meer
DE TECHNIEKEN ACHTER PERSONALISATIE

DE TECHNIEKEN ACHTER PERSONALISATIE

Blanco merkartikelen zijn geweldig, maar het is juist de personalisatie die producten echt uniek maakt. Het meest belangrijk is dat jouw beeldmerk of boodschap duidelijk overkomt op de product media die je inzet of de geschenken die je weggeeft. Maar het is ook...

Lees meer
WERKEN AAN RELATIES

WERKEN AAN RELATIES

Een relatie opbouwen met je doelgroep is niet eenvoudig. Hiervoor gebruik je mailings, advertenties en misschien zelfs reclame op de radio of televisie. Al deze uitingen zijn vluchtig. Wanneer je als reclamemedium promotionele producten toevoegt, laat je een blijvende...

Lees meer