Een sterk merk valt of staat met een goede merkboodschap, maar de kracht van de herhaling is tegenwoordig misschien wel belangrijker dan ooit. Wil je je als merk onderscheiden van de rest? Dan zal je zichtbaar moeten zijn tussen ál die andere merken die de markt proberen te veroveren
Een promotioneel product met logo blijft langer hangen dan bijvoorbeeld een advertentie. Zeker als het gaat om effecten als bereik, herinnering en sympathie. Verschillende studies hebben uitgewezen dat van de 10 mensen er 9 onlangs een promotioneel product hebben ontvangen waarvan hij zich de boodschap én het merk herinnert. Meer dan de helft houdt en gebruikt het product voor langere tijd.
Een van de bekendste en succesvolle voorbeelden is de NIVEA-strandbal. Wie kent ‘m niet? Deze bal werd voor het eerst in 1958 uitgegeven. Hij is eenvoudig op te bergen, nog eenvoudiger op te blazen en biedt plezier aan het hele gezin. In de afgelopen 65 jaar zijn er wereldwijd meer dan 20 miljoen strandballen geproduceerd en kennen en waarderen mensen ze.
BeGlobal kan je helpen op weg naar een grotere naamsbekendheid met de keuze van het juiste promotionele product. Bel of mail ons voor een afspraak.