Waarom een goodiebag?
Goodiebags zijn al lang een populaire manier om een glimlach te toveren op de gezichten van gasten, klanten of medewerkers. De geschiedenis van de goodiebag is een interessante mix van oude tradities en moderne marketing. Wist je dat de goodie bag al een eeuwenoude traditie is? In het verleden werden bij koninklijke feesten verschillende waardevolle aandenkens uitgedeeld. Je kunt dit zien als een vroege vorm van het idee achter de goodiebag. Er zijn ook oude tradities waarbij op feestdagen of vieringen kleine cadeautjes werden uitgedeeld aan bijvoorbeeld kinderen.Wanneer het tijd is dat de bureaustoel wordt ingeruild voor een strandstoel, is het een goed moment je merk onder de aandacht te brengen en als waardering een vakantie-goodiebag te geven.

Huidige context
In essentie is de goodiebag een hedendaagse vorm van een eeuwenoude traditie: het geven van geschenken, waardering tonen en een positieve indruk achterlaten.
En de wereld van de goodiebag staat niet stil!
In deze nieuwsbrief met de BeGlobal BeInspired zomereditie delen we de nieuwste trends en geven we je tips om jouw goodiebags onvergetelijk te maken.
Tips voor de perfecte goodiebag:
- Ken je doelgroep: Stem de inhoud van de goodiebag af op de ontvangers.
- Kwaliteit boven kwantiteit: Een paar hoogwaardige items zijn beter dan een heleboel goedkope.
- Presentatie is belangrijk: Zorg voor een mooie verpakking en een aantrekkelijke presentatie.
- Voeg een verrassingselement toe: Een onverwacht item kan de goodiebag extra speciaal maken.

Oscar winning goodiebag
De organisatie van de Oscars heeft goed begrepen dat je je goodiebag aanpast aan de ontvanger. En daarom zijn de Oscar goodiebags de duurste ter wereld met soms wel een waarde van een half miljoen dollar.- Nieuwsgierig naar de inhoud van dit jaar?
- Een John Boos snijplank van $240.$305 aan huidverzorgingsproducten van het Zwitserse merk INSTYTUTUM.
- Een collectie filmgeïnspireerde merchandise van Alamo Drafthouse Cinema ter waarde van $400.
- Luxe pochet ter waarde van $1.570 van modehuis Daniel Ashley.
- Een uitnodiging voor een virtueel wellness-retraite van $3.500 van 3d Wellness Retreat.
- Een verblijf van $5.200 in het vijfsterren Cotton House Hotel in Barcelona.
- En nog veel meer aan wannahaves voor de rich and famous.
Met beide benen op de grond..
Maar, weer met beide benen op de grond.. Natuurlijk helpen wij jou je eigen goodiebags samen te stellen en staan we klaar om jouw eigen onvergetelijke goodiebags te creëren die past bij jouw doelgroep..
Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!