Op 3 oktober jl. vond alweer de 5e BeGlobal Marketing Experience plaats. In het Excelsior stadion in Rotterdam konden onze klanten – tijdens een netwerkborrel – kennis maken met onze partnerleveranciers en de nieuwste product media. Van kleding tot chocolade en van elektronica tot tassen, er zijn weer veel verrassende ideeën opgedaan voor het najaar!
Inspirerend, en vooral ook een mooie les voor iedereen, was het interview door Hans Nieuwenburg (Koninklijke Nederlandse Zwembond) met paralympische zwemmers Rogier Dorsman, Liesette Bruinsma PLY en Florianne Bultje. Het publiek luisterde dan ook geboeid naar hun verhalen.
Als geen ander zijn deze sporters in staat hun beperking juist als kracht in te zetten. Het Nederlandse paralympisch zwemteam heeft dan ook 10 olympische medailles meegenomen uit Parijs!
Harrie van Heck, verkoopfilosoof, hield een boeiende lezing over de mentale kracht van merken. Hij legde uit hoe ons brein werkt en hoe je hiermee om kan gaan in de uitingen van je merk. Product media kan hier een sterke rol in spelen, door in de gedachten van je doelgroep te zijn en te blijven.
Met een heerlijk walking diner en goedgevulde goodiebag als afsluiter, konden onze gasten niet alleen met inspiratie, maar ook met een aantal leuke items terug op huis aan.
Dank aan iedereen die deze middag mogelijk heeft gemaakt – we kijken ernaar uit om jullie snel weer te zien!